1. leht 2-st
					
				Millega tegu ?
				Postitatud: K Dets 12, 2007 5:50 pm
				Postitas Tarts
				Sai siis täna veitsa kolatud aidas ja leitud yks huvitav märk .
Millega siis täpsemalt tegu ?
http://www.album.ee/node/11921069/50087340 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 6:56 pm
				Postitas divine
				Lennusadama angaarid näikse pildil olema. Tegu Aero (Eesti lennundusettevõte) viguriga äkki?
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 7:06 pm
				Postitas Tarts
				Sedand nüüd kindlasti et on AERO märk aga kus see kasutust võis leida ?
Oli teine niiskes aidas päris hukka läinud  ja paksu ja koleda oksiidi kihi all .  

 (kuid cillit bang tegi imesid  

 )
 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 7:16 pm
				Postitas Raudrist
				Kui suur see on ja milline tagumine külg on? 
Mis kirjad all servas on? 
Cillit bang oli SUUR viga 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 7:32 pm
				Postitas Tarts
				Mõõdud on sel 80x56 mm ja tagumine külg on sile !
Vasakul all ääres "OJVEC" ja paremal "PICHL" Kuigi selle J tähe asemel tundub olevat S millel on punkt vasakul yleval kõrval.
Miks bäng suur viga oli ? Leotas hästi selle saasta pealt ju lahti !
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 7:36 pm
				Postitas Raudrist
				Kui paks ta on? 
Cillit on viga selle pärast, et taolised asjad on enamasti valmistaja poolt oksüdeeritud ja happelise puhastamisega läheb see kõik kaduma.
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 7:41 pm
				Postitas Tarts
				Paksust tal 3-4 mm.
(Cillit on viga selle pärast, et taolised asjad on enamasti valmistaja poolt oksüdeeritud ja happelise puhastamisega läheb see kõik kaduma.)
Asi oli ikka väga peetis enne kui teda puhastama hakkasin ja tegu on pronksist plaadiga.
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 7:52 pm
				Postitas Frundsberg
				Mind huvitab selle märgi juures hoopis lennukite taga olev taust. Mulle meenutab see näiteks Kreeta saare kontuuri... 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 8:05 pm
				Postitas Tarts
				Keerasin minagi seda märki nii ja naapidi kuid ei suutnud välja mõelda mis riigi kontuuriga võiks tegu olla ! ( seal peal on näha isegi jõed ja ka mäed )
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 8:16 pm
				Postitas Raudrist
				Kreeta kontuuril on idapoolses otsas konks. Kreeta see ei ole. 
Pichl on linnade nimi nii Austrias kui Saksas. Ojvec on Tšehhi-pärane nimi. 
All ääres on tavaliselt valmistaja/või kujundaja nimi ja asukoht.
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 8:20 pm
				Postitas Tarts
				Aga mis on sellel kõigil pistmist eestlaste aeroga ?
Vaevalt et mingi tsehhi, kreeta või austria mark mu vanaisa aita sattus. 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 8:35 pm
				Postitas nigga
				Tšehhoslovakkia kaart! Täitsa kindel!
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 8:39 pm
				Postitas Tarts
				Üha mõistmatumaks asi minu jaoks muutub.  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 8:56 pm
				Postitas Raudrist
				Tarts kirjutas:Aga mis on sellel kõigil pistmist eestlaste aeroga ?
Vaevalt et mingi tsehhi, kreeta või austria mark mu vanaisa aita sattus. 

 
 
Aga miks eestlaste Aeroga? See on rahvusvaheline sõna. 
 Aita sattumiste teed on imelikud. Arvesta, et enne 1940 oli Eesti Vabariik vaba riik ja rahvas liikus üsna palju.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Dets 12, 2007 9:35 pm
				Postitas Raudrist
				Aero automobiles were manufactured in Czechoslovakia from 1928 to 1947 at which time the company was nationalized. The company was founded in 1925 to produce airplanes and introduced their first automobile, the Aero 10, in 1929 but it would be the Aero 30, introduced in 1934, that would be the company's most popular car. Sales in the late 1930's reached around 1000 cars a year.
 
--------------------------------------------- 
The Aero Company (Aero továrna letadel), was located in the Vysočany quarter of Prague. Its mixed construction (wood, metal and fabric covering) and all-metal aircraft were competitive in the early 1930s; however, by 1938, only its MB.200 (a licensed Bloch design) was not totally obsolete.